Zamiast tego chodzi o ustanowienie normy.
Pełne i bezwarunkowe finansowanie dojazdów pracowników do pracy nie zawierałoby żadnych instrukcji do pracy w trakcie dojazdów, żadnych zwrotów z pracy i żadnych potrąceń do wynagrodzeń. Ten mały gest przeszedłby długą drogę i wysłałby jasny komunikat do pracowników: Chcemy was tutaj.
Jednak dla pracodawców uznanie tej normy za korzystne dla organizacji i pracownika wymaga zasadniczej zmiany tradycyjnego myślenia w tej kwestii. W praktyce jest to trudne, ale nie niemożliwe do osiągnięcia.
Niemniej jednak firmy nie są obecnie zachęcane do zmiany status quo i dołożenia wszelkich starań, aby sfinansować dojazdy pracowników. Pytanie brzmi więc, jak długo to potrwa, zanim dojedziemy do pracy, a tym samym stanie się znaczącym drenażem dla pracowników, a domyślnie dla organizacji zatrudniającej?
Teraz jednak każdy konsument ma głos i swobodny dostęp do punktów, w których mogą krzyczeć i krzyczeć. W najlepszym przypadku prowadzi to do większej odpowiedzialności korporacyjnej, większej przejrzystości, lepszych produktów, większego bezpieczeństwa. W rzeczywistości prowadzi to do bzdurnych bzdur, takich jak e-maile, które wywiozłem z Becky. Nie widziałem żadnego powodu, aby nie publikować mojej prawdy o EyeLite w recenzji Amazon, ponieważ myślałem, że to pomoże kobietom takim jak ja nie zmarnować 30 dolarów na goopie, które nie działały tak jak w reklamie. Niezamierzoną konsekwencją tej przejrzystości jest to, że firma czuła się zobowiązana do rozwiązania problemu.
Tam właśnie podchodzimy do przejrzystości biznesu - ponieważ napisałem uczciwą recenzję, Becky została wezwana, by naprawić problem. Tak więc, po dwukrotnym jej braku, zmieniłem recenzję na trzy gwiazdki. Nie usłyszałem od niej więcej.
Ale nie wszystkie rozczarowujące transakcje to rozwiązywalne problemy. Czasami produkt nie działa i nie ma sposobu, aby wygenerować więcej biznesu lub dobrej woli z tego niefortunnego doświadczenia, bez możliwości odwrócenia lub zmiany działania produktu nie działa. Czasem zasługuje na złą recenzję. Nie jestem zainteresowany wyrzucaniem twórców EyeLite z branży, ale nie jestem również zainteresowany zmianą oceny niedziałającego produktu z negatywnego na pozytywny właśnie z powodu polityki Amazon lub życzliwości przedstawiciela działu obsługi klienta.